pátek 13. dubna 2012

Krátké shrnutí

Už od malička se hystericky bojím pátků třináctého.

Dnes jsem nabyla sedmi gůgl následovačů, tak doufám, že to tuto skutečnost přebije. (I když vám to možná připadá málo, mně ne. Jsem skromná.)

Dozvěděla jsem se, co je indiferentní krém, i když odkaz na sebe jsem nenašla ani na 17. stránce odkazů na googlu. A na víc už jsem neměla nervy.

Zítra začíná můj "šťastný měsíc". Všechny zmínky o něm najdete pod štítkem hokus pokus.

Jdu to rovnou teď oslavit do hospody s přáteli.

3 komentáře:

  1. Chacha, a čo to teda je ten indiferentný krém?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. něco, co tě zachrání naprosto před vším. Je to na mastnou kůži, na suchou kůži, na kůži po operacích, prostě na všechno!

      Vymazat
  2. joooo už ti můžu komentovat neanonymně! hurá.

    OdpovědětVymazat