sobota 21. dubna 2012

Hokus pokus - týden první

Když jsem si dneska procházela zápisky z prvního týdne mého "šťastného" měsíce, říkala jsem si, že mi to docela hodně říká o mně, ale nevím, jestli vás to bude bavit. To už ale holt musím nechat na vás, protože když jsem vám jednou slíbila, že vás budu informovat, budu vás informovat :-).

14.4.2012
Je moc bezva započít pokus s kocovinou. Ráno jsem se vzbudila a tisíc permoníků mi bušilo v hlavě. Ale rozhodla jsem se, že první den pokusu nemůžu zklamat. Zvládla jsem to docela obstojně, i když rozhodně ne na jedničku. Ostatně na nácvik dokonalosti mám ještě celý měsíc. Na schůzku s kámoškou jsem došla včas (a tři hodiny jsme nakupovaly, aniž bychom si něco koupily, v těch krámech je vymeteno). Dvakrát jsem se osprchovala, dvakrát jsem si vyčistila zuby, dvakrát jsem si vyčistila pleť a natřela ji krémem. Ruce jsem si natřela jen jednou, když mi šustili o stránku v učebnici. Udělala jsem si pomazánku a hlávkový salát k večeři (což stálo trochu více invence, než plácnout sýr na chleba). Učila jsem se tři hodiny. Nádobí jsem nezvládla. Večer jsem zjistila, že jsem si 13. pátek nevzala antikoncepci a loupla jsem si dvě.

Moje ohodnocení pro tento den: 7/10

15.4. 2012
Je neděle. Budík mi zazvonil v 9 hodin a já jsem ho postaru vypla a řekla si něco jako: nebudu vstávat v neděli. Po chvíli mi ale došlo, že i tento den, byť nedělní, je součástí pokusu a vystřelila jsem z postele jako šílená. Zpoždění: půl hodiny.

Objevila jsem taky nové skutečnosti. Že když nádobí umyju a utřu hned, mám pak „víc času“ na studium. Přerušování činnosti to celý zpomalí. Že když cestou na nákup obživy vezme odpaďák na plast i smíšený odpad, zabere mi to míň času a moje spolubydlící jsou nadšený, že to tam neleží o hodinu dýl. A další super věc, že když všechny domácí práce zvládnu do oběda, budu se moct od oběda nepřerušovaně učit až do večera a celý to bude vlastně fajn, i když jsem zabila skoro celé odpoledne.

Jinak ruce jsem si namazala 4x. Obličej obligátně 2x, zuby též 2x, sprcha jednou. Dneska jsem se do toho obula.

Moje ohodnocení pro tento den : 9/10 (za tu půlhodinu v posteli)

16.4. 2012
Budík zvonil v 6:30. Já jsem se zvedla z postele v 6:48. S tím se musí něco dělat. (Třeba nekoukat večer na Fenomén.) Výjezd se školou probíhal standardně. Dokonce jsem si zvládla vzít s sebou sváču. Přijeli jsme trochu pozdě, a proto jsem přišla na jedno cviko pozdě. Počítá se to? Budu si to muset rozmyslet. (Celý cvičení jsem byla děsně aktivní, to ty výčitky.) Zuby vyčištěný, ksicht natřenej, tělo osprchovaný. Za hygienu dostávám jedničku. T. bohužel zrušila naše pivní pondělí. Škoda, ale určitě bych tam došla včas :-D. Jinak klasický studijní den. Na tom se skoro nedá nic zkazit.

Moje ohodnocení pro tento den : 8/10

17.4.2012
Vstala jsem půl hodiny před zvoněním budíku. Jo!!! Rozhodla jsem se, že tohle je můj den pro deset bodů. Ale nebyl. Když jsem se v pět rozhodla, že do osmi, než půjdu na tělocvik, budu dělat angličtinu, udělala jsem velkou chybu s google překladačem, který jsem otevřela jako první a na internetu už jsem zůstala. Žádná angličtina se nekonala. Po tělocviku, který mám velmi chytře do deseti večer, jsem se akorát doplazila domů a zvládla se (s obtížema) osprchovat a vyčistit si zuby. Žádnej krém na ruce, ani na obličej se nekonal. Doprčic, s tím už se fakt musí (co nejrychlejc) něco udělat!

Moje hodnocení pro tento den: 6/10

18.4.2012
Vstávačka byla docela obstojná. Zpoždění pouze 5 minut. Lepším se, ale furt to není ono. Vzhledem k absenci odlakovače v Brně jsem si zbytky laku oloupala nehtem. Fuj na mě. Večer jsem se přiopila při plánování svatby. Přišla jsem do bytu v 10 hodin. Bylo mi zle, takže jsem zvládla jen krátkou sprchu a čištění zubů. Fuj na mě podruhé. Dnes nebyl dobrý den pro můj šťastný měsíc.

Moje hodnocení pro tento den: 4/10
19.4.2012

Dnes jsem byla ve vertikální poloze za 4 minuty. Zlepšuju se. Zvládla jsem se namalovat – bylo to potřeba, měla jsem kocovinu a kruhy pod očima až na bradu. Zvládla jsem mikrobiologii i angličtinu v plné akční síle. Na zejtra mám velké studijní plány a pozor – jdu na kosmetiku na obočí (to abych se nemusela vymlouvat, proč jsem si ho nevytrhala sama). Ale na odchodu z brněnského bytu jsem nebyla schopna najít klíče. Klíče se s krosnou na zádech a notebookem v ruce hledaj fakt blbě. Takže vám je jasný, že jsem dofuněla na nádraží fakt pozdě. Achjo. Jdu si vyčistit zuby a spát. Zejtra si dám budík na 9 a ráno si dám sprchu. A jestli ne, je to se mnou fakt zlý.

Moje hodnocení pro tento den : 6/10

20.4.2012
Takže, je to se mnou zlý. Budík v 9 se mnou nic neudělal. Probudila jsem se v 10:15 s nejmastnějšíma vlasama a jediný, co jsem stihla bylo se nasnídat a vyčistit si zuby. Potom jsem pelášila ke kosmetičce, od které jsem se přesunula na oběd k babičce, se kterou jsem se obligátně pohádala o tom, jak vypadá standardní porce pro mě. Po obědě jsem zařídila rodince obživu na večer (měla bych dostat zvláštní body za to, že to byla ryba). Odpoledne jsem napravila svoje sprchové deficity a snažila se psát esej. Místo eseje jsem ale napsala příspěvek na blog. Večer obligátně zuby a obličej. Ruce jsem si dneska ani jednou nenamazala (ajaj), ale vůbec nejsou suchý. Divný. Zítra mám budík zase na 9 a teď už to opravdu musím zvládnout.

Moje hodnocení pro tento den: 5/10

6 komentářů:

  1. Připomněla jsi mi, že jsem si dneska ráno ještě nevyčistila zuby, díky! :D A náhodou, mě to teda číst baví :)

    OdpovědětVymazat
  2. No dobre, idem si aj ja vyčistiť už aj, aj keď sa mi teda po schodoch nechce.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem fakt ráda, že máš podobný problémy jako já :D Opravdu tvůj blog čtu tak měsíc, občas jsem zabrousila i do starších příspěvků a dávám si úkol asi až po zkouškách dočíst všechny příspěvky, páč se neuvěřitelně bavím. Takže díky za zážitky.
    D. (nikoliv pančelka)

    OdpovědětVymazat
  4. D., děkuji a pýřim se.
    A vy ostatní se styďte, i o víkendu se musej zuby čistit :-D. CHa.

    OdpovědětVymazat
  5. v čištění zubů jsem já rozhodně ten, kdo by měl pomlčet. největší slabost mojí hygieny. díkybohu bez následků. Už se tím ani netrápím :) Ale ostatní nedostatky si vyčítám pořád. Že jsem nevyžehlila, že jsem si neuvařila zdravou večeři, ano natírání krémem taky :) Ale moje "předsevzetí" je spíš, přestat se tím trápit, než začít se tím týrat :) Tak nějak doufám, že to pak přijde samo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se musím týrat, jinak nic neudělám. Taková já jsem hrozná.

      Vymazat