úterý 21. února 2012

(Zlo)volný pád


Je brzo ráno. Nééé zase tak brzo, abych se z toho hroutila a neznala se k vlastní matce, ale rozhodně není doba, kdy moje maličkost vyskočí z postele s radostnými výkřiky. Počkat, taková doba není asi nikdy... Mám filozofickou. Vzhledem k tomu, že jsem měla včera echt pubertální, takže moje spolubydlící uvažovaly, že na mě v noci nalíčí nějakou past, je to možná pro okolí dobře.

Je to už docela dlouho, co mi moje kámice B. založila blogísek (cha, moje pubertální nálada asi ještě nepřešla), abych si slohy o svém báječném a zajímavém (sledujete stále, jo?) životě nestrkala jen do šuplíku, protože by mu mohlo upadnout dno. Internetu prej dno neupadne, ale já se obávám, že taky není nesmrtelnej. (Všichni ajťáci, a že jich znám požehnaně, se právě otřepali hnusem a kopřivkou a jali se mi vysvětlovat, že jako internet teda nesmrtelenej jako je, holčičko.)

Moje obočí už mi pomalu brání ve výhledu, protože stále ještě není vytrhané. Holt začátek semestru no, jiné věci na práci. Například obléhání skriptárny, knihovny a nebožáků, kteří prodávají použitá skripta. A taky snaha dostat do indexu to, co sice na nesmrtelném všesvětovém médiu svítí zeleně, ale nějak se zapomnělo to zapsat papírově. A co je psáno, to je dáno.

Smrt všem kalužím, říkám vám. Včera jsem si opět rozbila hubu před přednáškovkou, když jsem se po velmi zábavné přednášce snažila přemístit na velmi zábavné cviko ze stejného předmětu. Au. A to upozorňuju všechny, že žádnej podpatek v tom nehrál roli. Docela mě pobavilo, že když mi bylo pět, deset, dvanáct, patnáct a já se takhle zrakvila na nějaké zamrzlé, podlé a schválně nastražené vodní ploše, okolí se mi vysmálo a já zvedala svůj bolavej zadek a bolavé sebevědomí najednou. A holahej,  je vám přes dvacet a lidi ve vašem okolí ví, že krček stehenní kosti už není, co bejval a ženou se k vám s pomocí a s : „Jsi v pohodě?“ A tak jsem se štrachala zase do vzpřímené pozice a sebevědomí prakticky neutrpělo. Ale asi si budu muset nechat něco předepsat na problémy s rovnováhou. Někdo nějaké návrhy? (Jo a taky mi někdo vysvětlete, proč se ty opice nutně museli stavět na dvě nohy, nebylo by nám fakt na čtyřech líp? Mně teda určitě.)

Majte sa a vyhýbejte se všem (!) vodním plochám, které vám chtějí ublížit.

12 komentářů:

  1. Už si to obočí konečně vytrhni ježiš, nebo dopadneš jak já!! :DD
    Asi měsíc a půl jsem si neholila nohy kvůli ekzému a suchým místům, který mě straší každou zimu. Ovšem obočí jsem se nedotkla dva krát tak dlouho, takže jsem to dneska napravila. Bohužel nemělo žádnej tvar, takže jsem se neměla čeho držet a bohužrl - každý je poněkud jiný. Nevadí, všem zítra budu tvrdit, že je to tak schválně nebo seksi.. xDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já to říkám, že ta lenost mě zabije. Uvidí se, ale dneska už to nebude :-D

      Vymazat
  2. Hahaha, jak keby som počula nášho počítačového technika; keď sa niečo spýtam, hlboko si vzdychne a usmieva sa na mňa jak na idiota.
    Keďže mám vzťah na diaľku, nohy si trhám približne raz mesačne (a menej). Ale musím povedať, že sa mi oveľa viac sušia, keď ich mám nevytrhané, nechápem to, lebo šak depilácia by predsa mala koži škodiť...to je záhada vesmíru!

    OdpovědětVymazat
  3. To je dost podstatná záhada vesmíru! Moje záhada vesmíru je, že můj obličej a vlasy jsou mastné natotata, ale nohy a ruce mám vysušené, jako krokodýl.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj:-) mohla bych se zeptat, jakou školu studujes? Vim, ze mi do toho nic neni, ale dneska jsem pres sueinsocks objevila Tvuj blog, zacala jsem procitat clanky, pises o histole, anatomii, ekonomii,... Ty studejes vseobecne lekarstvi a k tomu ekonomku? mej se hezky, B

    OdpovědětVymazat
  5. No, B. To jsem trochu čekala a bála jsem se toho :-D. Nestuduju dvě školy a nestuduju ani všeobecné lékařství ;-). Ekonomika (jednosemestrová) je u nás na škole povinnej předmět tak trochu navíc, jako je třeba jazyk, nebo třeba historie toho co studuješ. Nevím, jestli ti taková odpověď stačí, možná kdybys trochu zapátrala ve formspringu Zuzky, zjistíš víc ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to byla vyloženě šalamounská odpověď;-) no nic, nebudu do toho více šťourat, evidentně se ti do odpovědi moc nechce. jinak chtěla jsem Ti říct, že mě Tvůj blog moc baví, mám ráda takové ty 'psací' blogy, radši než 'fešn' blogísky (to neznamená, že je zatracuju, sueinsocks je moje nej;-). píšeš moc vtipně a jde poznat, že jsi velmi inteligentní a máš přehled. Ráda sem budu chodit a těšit se na každý nový článek. A gratuluju k histole!!:-)) cha, teď mě to trklo, teda asi:-p
      B

      Vymazat
  6. B., moc děkuju za pochvalu, taková slova se čtou moc hezky. A taky za gratulaci k histole. Pokud bys o tu informaci měla opravdu enormní zájem, pošli mi na sebe nějakej kontakt a já ti to tam všechno vyložím, pokud teda budeš přísahat, pod pohrůžkou torturou (:-D, ne, taková nejsem, neboj), že to NIKOMU neřekneš ;-) :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Božínku, to víš, že mě to zajímá, jsem prostě baba zvědavá;-) slavnostně slibuji a přísahám, že to nevyzradím:-) takže: barunisko@email.cz neboj, nejsem nějaký pošuk, taky studuju v Brně, jsem na LF, a vždycky jsem úplně hyn, když objevím blog, kde se neřeší jen oblečení. u hodně věcí mi připadá, jako bych to napsala já, to možná zní divně, což jsem zas nechtěla, ale prostě chápej;-)
    B

    OdpovědětVymazat
  8. Presne, presne! Moje telo má chaos v tom, kam distribuovať mastnotu - teda na suché nohy a ne na vlasy! To je chyba v matrixe. (Teda v tom, kde behá Neo s Trinity, ne v tom bunkovom sajrajte, či kde sa to nachádza. Teda, niečo také sa mi marí z biológie, že nejaká tekutinka sa volala matrix alebo tak...či nie?)

    OdpovědětVymazat