středa 2. ledna 2013

Opožděnej novoročňák

Na Silvestra dopoledne jsem si uvařila kotel pravý poctivý francouzský cibulačky, která probere z kocoviny kohokoliv na světě, abych ji následně 1.1. vůbec nepotřebovala. (Proč ji sakra nikdy nemám, když ji potřebuju?) Celej silvestrovskej večer jsem totiž poklidně popíjela kvalitní bílé z porcelánové hrnečku, protože jsem líný prase ekologicky založená a nechtěla jsem špinit další nádobí. /Z toho hrnečku vždycky piju celý zkouškový kde co a jen kvůli jemnocitným hygienu milujícím duším nebudu prozrazovat, jak dlouho nebyl mytej./ První den roku se nám hned po ránu podařilo se štěniskem najít, vzbudit a zachránit (?) mladíka spícího na zastávce a vzbudit veselí u opilých mladíků, když si štěňák způsobně sednul a následně si říhnul pěkně vod podlahy jako po třináctém pivu ve čtvrtý cenový (to von umí). Řekli mi, že respekt a kde se prej takovej pes shání. Radši jsem jim to neprozradila. Chovat psa kvůli krkání asi nebude nejlepší nápad. (Hned dva dobré skutky?)

Čočkový polívky a pečenýho vepřovýho jsem si nabírala nápadně o poznání víc, než ostatní spoluhodovníci na novoročním obědě. (Oni by tu cibulačku potřebovali víc, než já, ale bohužel, dlela na dně naší lednice.) Následně mě trochu znechutil projev prezidenta, ale naštěstí je práh pro zvracení při sytosti velmi nízký, tak se to všechno pěkně vyrovnalo. Dala jsem si jediné (ale ve skutečnosti trojité) novoroční předsevzetí: slepit si konečně jedny svoje boty chemoprenem (koupeným za tím účelem někdy v půlce října !), zašít si obrovskou díru v podpaží jednoho mého velmi oblíbeného svetru (kterej kvůli té díře už půl roku nenosím, ehm) a taky si spravit svoje velmi oblíbené kalhoty, které skrz napůl odloučený zip stále nosím (kdo říkal něco o líným praseti?). Co myslíte? Jediné, co jsem zvládla, bylo slepení bot (a to jen díky tomu, že jsem tuto činnost předelegovala na mého drahého otce).

Odpoledne a večer jsem strávila s imunologií, ze který dělám třetího zkoušku, a kdo z mých čtenářů mi nebude držet palce, toho sežere bubák. Tak a máte to. (Zkouška začíná ve 12, takže si ani nemusíte nijak výrazně přivstat). V rádiu hlásili, že v Čechách má být zítra ledovka, která se bude v odpoledních hodinách přesouvat na Moravu. Tudíž já a ledovka se budeme přesouvat spolu. Poněkud nemilé.

Tenhle příspěvek jsem chtěla napsat a postovat prvního ledna, aby platilo "jak na Nový rok, tak po celý rok", ale ta asociace s tím prasetem se prostě prolíná celým tímhle článkem a já to nezvládla. Budu se snažit polepšit, slibuju.

Tak a teď mi nezbývá, než se začít odnaučit psát 2012 a začít trénovat 2013. Podle svých zkušeností bych to snad do března mohla stihnout. Ta třináctka mi zatím nedělá úplně dobře po těle, znáte to, my hypochondři jsme taky trochu pověrčivý... Ale doufejme, že tato třináctka bude šťastná.

Tak krásný nový rok a všichni pište, ať je co číst!

5 komentářů:

  1. Držím pěst na imuno, není to zkouška, na kterou vzpomínám ráda. Jinak mi tradičně mluvíš z duše, resp. z nitra, protože jsem zkažená a žádnou duši nemám;)

    OdpovědětVymazat
  2. drzim palce na tu tvoju skusku =) ale aj tak skoda ze si sa neopila, ved kedy, ked ne na silvestra :D

    OdpovědětVymazat
  3. hm, pes na krkanie, vyborny napad

    OdpovědětVymazat
  4. Drzim aj ja palce, to grganie - a tom som sa strasne smiala - a inak trinastka je jasne ze skvele a stastne cislo, nic to, napriklad u Mayov den trval 13 hodin (a noc 8 ci 9) a mali 13 nebeskych bohov, takze pohoda jahoda. Neni to univerzalne nestastne cislo ;-)
    A inak s tvojou hypochondriou to asi nebude také horúce, keď si neumývaš ten hrnček po každom použití, ja napríklad čím ďalej, tým viac mám obsedantnú potrebu si umývať ruky. Niekedy sa pristihnem, že to robím druhý krát po sebe a ani si to neuvedomím...

    OdpovědětVymazat
  5. Držím palce. A to náledí nech radši v Čechách. :-)

    OdpovědětVymazat