pátek 4. ledna 2013

Oxidace tuků.

Přátelé, kamarádi, skoro mě to až láká říct soudruzi (ale já nejsem Gérard, že jo),

i když jste se na mě možná včera vykvávkli a žádný pěsti mi nedrželi (a teď se /samozřejmě/ bojíte bubáka /a to oprávněně/), imunologický bůh stál při mně a bylo z toho áčko. Upřímně nechápu, ale jsem moc ráda. Sice to byla trochu delší zkouška, než mi bylo milé (hlavně to čekání, při kterém si vykoušete nehtovou kůžičku ze samý pohody až do půl předloktí), ale zvládlo se to, a to je hlavní. Za zkoušku jsem se odměnila v mém nejoblíbenějším brněnském sekáči, kterej (pravděpodobně kvůli mé skoro-kariéře imunologa) vyvalil padesátiprocentní slevy. Blbý ale je, že jsem za tuhle zimu ztratila už pátou šálu (asi mi je někdo schválně žere, aby mě naštval). 

Kosmetickej bůh při mně ale nestál. V Brně mi žluknul krém na obličej! Stalo se vám to někdy? Mně teda nikdy, a to si obličej natírám pravidelně každej večer asi od šesti let. No, nivea nežlukne ani 3 roky po vypršení data spotřeby, že jo. Máslovej brňák (krém do dortu) mi žluknul v misce mockrát, ale krém NA OBLIČEJ? Samozřejmě se mi ho podařilo na ten obličej nanýst, takže jsem až do rána žila ve strachu, že se mi vyklube nějaká velmi příjemná urtikáza a budu muset na zkoušce vysvětlovat, kterýho typu je to hypersenzitivita. Naštěstí se moje kůže postavila k problému moudře, zvládla to a za to jí velkej dík. 

Po zkoušce jsem nabrala rychlej směr k domovu, protože jsem se musela zúčastnit dnešního školení předsedů volebních komisí (kdo je chytrej, domyslí si, že dávka není jenom ironická, ale i občansky uvědomělá). No a když jsem se statisticky vzdělala, nezbývá mi, než se učit na další zkoušku. Achjooo. (Zatím čekám, až mi adekvátně zmastne culík). 

Majte sa. A hlídejte si krémy. 

5 komentářů:

  1. Tak já ti nějakou šálu pošlu. :-) Letos už jsem uháčkovala celé tři, tu poslední po cestě na dálnici. Ne za volantem. :-) Já sem šálu snad neztratila nikdy.
    Krém mi ještě nezežluknul. Spíš se mi stane, že mě přestane bavit a tak si ho mažu na tělo, aby se vypotřeboval. Přece to nevyhodím. A to nekupuju žádný drahý.

    OdpovědětVymazat
  2. Gérard pobavil :D Hodně štěstí u zkoušek!

    OdpovědětVymazat
  3. OMG, žluknul? To sa akože...zgrcol? Blé, to čo už je, veď nač sú tam tie konzervanty?

    OdpovědětVymazat
  4. ach bozeeeee. ciste ujeby na tych tvojich clankoch. drz sa pocas toho tvojho skuskoveho, ja prave zazivam prvy januar kedy nemam skusky a zatial necitim zmenu lebo o takomto case som obycajne este nerobila nic, len som usilovne planovala ze uz zajtraaaa sa zacnem ucit :D
    priberala som rovnako, plet som mala otrasnu, vlasy som som umyvat musela lebo som popri tom chodila doucovat (ale potom som sa na doucka vzdy ohakla a namalovala lebo mi to hrozne chybalo ze ked som cely den v teplakoch a neupravena, mala som proste potrebu...)

    OdpovědětVymazat