úterý 12. června 2012

Statistika nuda je (trochu zprofanované, ale co už)


Já nejsem žádnej žebříčkomil a nikdy mě nezajímaly ankety a jejich vítězové a soutěže typu Miss gymnázia jsem buď narušovala rebelským počínáním (a proto doteď kolují moje nelichotivé fotografie v plavkách), nebo znuděně protahovala obličej. Když byla první superstár a holky se ráno ve třídě hádaly, kolik hlasů poslali Sámerovi, dělala jsem intelektuální krávu (na to jak jsem byla malá, mi to šlo nadmíru dobře, ale to víte, osmiletý gymnázium je osmiletý gymnázium). Co mě ale neskutečně baví jsou klíčový slova, přes který se dostanou lidi na můj blog. I když mi je autorů těch výroků neskutečně líto, protože se s největší pravděpodobností většinou nedostali kam chtěli, kontroluju tuhle statistiku asi jako jedinou fakt pravidelně a náramně se bavím. Tak se pojďte kochat se mnou.

 #dennidavkaironie blogspot
Tak tohle mě upřímně fakt těší, protože to znamená, že někdo můj blog zná a hledá ho účelově, že ano. A upřímně, koho by tohle netěšilo.

 #"stará bréca"
Sousloví mýho tatínka, který slýcham odmalinka. Slovo bréca je fakt srandovní, ale samostatně jsem ho snad nikdy neslyšla. Stará bréca je taková ustálená věc. Že to zná ještě někdo jinej (a má dokonce tendence to progůglovat) mě fakt dost potěšilo. Jen upřímně doufám, že to nebyl můj táta a nehledal, jestli o něm někde nešířím zlotřilosti.

 #buďme netolerantní k netoleranci
To je takový moje životní heslo. Buďme tolerantní je fádní a suchý. Ale buďme netolerantní k netoleranci, to má švih a styl přece, že ano. Jinak bych se opakovala jako u prvního hesla.

 #diskutér češtinář
Co to vlastně znamená? Češtinář, kterej s váma chce diskutovat? Jak se ten člověk mohl ocitnout u mě (za celý roky studia jsem na čj měla vždycky ženskou, vždycky). Co jste hledali? Jak na něj? No, jak na diskutéry nevím, je mi teprve jednadvacet. Ale porazit se nedaj, to je jistý.

 #histola
Histola je zlá. Vysedět preparáty, vyočit si oči u mikroskopu, vypsat si tisíckrát všechny epitely napytely a nakonec se jednou nechat vyhodit a na podruhé dostat áčko. Já a Zu to garantujeme.

 #indiferentní krém
Tohle fakt nechápu. Indiferentní krém je věc, která vás zachrání od všeho (co se kůže týče samozřejmě). Poznala jsem ho až díky tomu, že ho někdo hledal na mým blogu. Díky.

 #jak na ptačí trus co dělat
Co dělat nevím, ale až se vám ocitne v ofině (jako mě v příspěvku, kterej nasměroval gůgliče na můj blog) hlavně si tam nešahejte (jako já samozřejmě). Jinak jak ten holubí (a další) odstranit třeba z parapetu (venkovního sa, na to by se mi taky hodil recept. Ty v noci kňourající stvoření mi tam pěkně toooo... nadělávaj.

#netolerantní muslim
Tak to fakt nechápu, kdo u mě hledal. Já jsem toleratní. K muslimům obzvlášť. A oni ke mně taky. Takže tak.

#ruská tortura
Jooo, tak to teda taky nevím. Torturu uplatňuju pouze na svým bratrovi a to je zákonně povolený, no ne? Ale ruskou? To si nedovedu představit. Možná to bude mít co dočinění s diskutérem češtinářem... Každopádně prosím vás, nikoho nemučte. Jedině sourozence. Tam je ta výjimka, že jo.

Pochlubte se, jak našli vás!

4 komentáře:

  1. Na můj blog nejvíc lidí přijde kvůli
    Ospenu 1500. Jednou jsem napsala článek o angíně a doteď mi to zvyšuje návštěvnost. Fakt dobrý :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Heh, dnes niekto hľadal "retiazkovanie slivovice" a minule, že "neznášam ľudí, čo všade boli a všetko vedia!!!!" (aj so 4 výkričníkmi :-D). A "mačička sa z okna smeje" a "jednoduchý elektrický obvod". K highlightom patria "biele ruže" a "Václav Hrabě"...a občas ešte liek "Clarinase", to sú moje obľúbené tabletky :-)

    OdpovědětVymazat