středa 19. září 2012

Na gymplu jsme vypadali všichni trapně!


Kamarádíčkové! Včera jsem se opět upsala ústavu, že tam budu chodit, nic než chodit a k tomu mi dopomáhej Bůh. Taky jsem na náš studentský privát nakoupila 16 rolí toaletního papíru a 2 půllitrová balení tekutého mýdla, protože tohle buď tajně užírá některá z mých spolubydlících, nebo nějakej skřítek – mizí to nadzvukovou rychlostí. (Doufám, že tahle dávka – nikoli ironie - vydrží aspoň chvíli.) Vystála jsem standardně nepříjemné fronty na dopravním podniku, kde se o mě pokusily mrákoty, když mi paní za přepážkou oznámila, že moje karta nelze načíst a mám se sbalit a táhnout, ale naštěstí to byl krátký výpadek JEJICH systému, protože najednou se to stalo na všech přepážkách. Po chvíli se to umoudřilo a já byla skoro až šťastná, že se z mýho účtu ztratila ta horentní suma (možná to takhle adrenalinový dělaj, abyste jim ty peníze dali radši).

Večer na nás B. přichystala brigádku a řeknu vám, někdy je dobrý vyrazit mezi lidi takhle „pracovně“. Já jsem byla vychovávána v duchu, že i nejposlednější uklízečka je důležitá, protože když ten záchod neuklidí, asi se mi nebude líbit konat tam potřebu. Ale je vidět, že někteří lidi v tomhle kovaní nejsou, takže jakmile vypadáte (či dokonce jste) hosteska, chovají se k vám velmi zajímavě, buď že jste absolutní nula (a záhadně vás odignorují), nebo dělají velmi vtipné vtipy, nebo vás považují za největší póvl, kterej jim ale stojí za to sjet kritickým okem. Potkaly jsme zajímavé lidi, například pana Mirka, kterej neváhal šampaňské otvírat tak frístajlově, že málem pozabíjel klienty, takže jsme jim musely věnovat o to širší a upřímnější (haha) americké úsměvy. Ale co student na začátku roku pro prachy neudělá, že?

No a dneska ráno jsem zkontrolovala, proč sem vlastně chodíte a našla neuvěřitelné věci!


Co k tomu říct? Že můj blog je asi až moc o škole. A od příštího týden bude ještě víc (haha). 

Hláška "anatomii se nikdy nenaučím" vyšla z mých osobních úst fakt jen párkrát (u biochemie byl počet vyslovení několikanásobně vyšší). A doporučuji prostě nevěšet hlavu. Anatomie není žádná velká věda, prostě něco nějak je, moc nemusíte přemýšlet proč (oni vám to ve škole rádi řeknou, případně je celkem jednoduché na to přijít) a tak, jak to leží a běží se to prostě musíte naučit. Jo, je to šprtací předmět, ale nic nepřekonatelnýho. 

"Bréca" mě stále baví. Tatínkovo úsloví a jak často se vyskytuje v internetovém vyhledávači. 

"Fyziologie lf muni protkoly"- to mě skoro až nakrklo. Jen si ty protokoly dělejte holomci pěkně sami, aspoň se tím něco naučíte. Je to vopruz, ale má to svůj smysl. 

"Histola", tu hledáte taky často. Možná je to tím, že i mé skromné já docela potrápila, ale radím vám, nedejte se jako já a poražte ji na hlavu. 

A příště už asi ze školních lavic!

1 komentář:

  1. NO jo kolem školy se točí celý svět :-)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, třeba se budeš chtít ty a tvoje čtenářky zúčastnit :-)
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    OdpovědětVymazat