sobota 31. března 2012

The greatest inventions were formed on the field of vaccination and prevention.

Moji milí,
mezi překladem vět typu "Největší objevy vznikly na poli očkování a prevence.", ládováním dortu a telefonováním se slovenským a českým příbuzenstvem mě potěšilo pár (vlastně doslova pár) věcí. Asi proto, že jsem naposled byla tak negativní.

1. Paní, která je třetím hostem u Jana Krause, nemluví z cesty a je z Brna.


2. Člověk, kterej chtěl pomoct s ptačím trusem a omylem se vyskytl na mým blogu. ;)

Krásný zbytek víkendu všem ;-)

5 komentářů:

  1. Ne že by som chcela robiť premúdrelú, ale máš podmet v množnom a sloveso v jednotnom čísle.
    Jažiši, dala by som si tortu, ale strašne, s banánom a jahodami, och. Ale mne nikto tortu nespraví, fňuk. Vtáčí trus má bod, na mojom blogu raz niekto hľadal uchýlákov v pančucháčoch :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. Já jsem jazykovej antitalent, nikdy mi to nešlo, nemám to ráda. Jsem ráda, že jakž takž ovládám češtinu ;-) (chyba potupně opravena).

      A našel :-)?

      Vymazat
  2. haha. na mojom blogu o vareni niekto hladal bryndzu na penise. a ja som predsa nikdy nic take nevarila, nechapem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele, myslím, že bryndza na penisu není jakože bryndza myšlená :-D nechci bejt nechutná, ale myslím, že to je jako metafora... :-D

      Vymazat
  3. No, myslím, že som už niekedy písala aj o úchylákoch, aj o pančuchách, ale nie som si vedomá, že by to bolo vo vzájomnej súvislosti :-)

    OdpovědětVymazat