úterý 25. prosince 2012

Černá listina

Jojo, vím, že jsem se odmlčela na neskutečně dlouhou dobu a že to není fér! Jenže mi nepřišlo ani trochu spravedlivý psát na vlastní blog, když jsem nestíhala číst ani ty ostatní...

Otočila jsem svůj život (mám bohužel jednou za čas tu potřebu) pěkně přes hlavičku v obrovským veletoči a do toho jsem se snažila udělat všechny zápočty a jednu zkoušku (což se mi kupodivu povedlo a já to doteď nechápu, protože to byla fakt jízda - v negativním slova smyslu). A jak se tady snažím lepit a letovat a zmenšit počet lidí, u kterejch jsem napsaná na černý listině, mám fakt chuť sedět v pyžamu s mastnejma vlasama na posteli, brečet a rvát si do pusy cukrovanou pracnu, ale my doma žádný cukroví nemáme, protože u nás se nepeče a babička neposlala. Dokonce už tady nemáme skoro ani žádný jídlo, protože jsme všechno snědli a vobchody jsou zavřený, aby prodavačky měly aspoň jednou do roka zaslouženej pokoj.

Měla bych se učit, ale nemám na to ani psychicky, ani fyzicky. Jdu si přečíst aspoň votázky, pro lepší pocit, rozumíme si.

A jak se máte vy?

5 komentářů:

  1. Gratuluju ke zkoušce a zápočtům!
    Neboj, bude líp!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky tak. U mě na žádné černé listině nejsi a z příspěvku mám radost. Pracny necukrujeme, ale to zvládneš sama; kam Ti můžu vzoreček poslat? :)

    OdpovědětVymazat
  3. já dostala pod stromeček mixér a tak jsem včera dělal pusinky. konečně totiž můžu šlehat a dělat rozmixované krémy. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. no super, vzdy je genialne, ked si uvedomis kolko toho uz mas za sebou. objednaj si pizzu. drzim palce

    OdpovědětVymazat
  5. Uf, ja som strašne prežratá. Ale gratulujem k zápočtom a spol, ja už mám štyri skúšky a ešte asi päť ma čaká...ech...a chce sa mi len ležať na gauči a napchávať sa rumovými guličkami a pozerať niečo stupídne v telke.

    OdpovědětVymazat