pátek 9. listopadu 2012

Útržkovitý útržkovitosti

Je pátek a bolí mě v krku (všichni mě povinně politujte). Moje rodinka nechce jíst na Martina husu, ale hovězí, a to mě děsně zklamává. Doufám, že budeme aspoň popíjet beaujolais nouveau, nebo Svatomartinský, to je jedno. Moje babička mi nevěří, že umím píchat injekce a zavádět infuze, ale opak je pravdou. Ještě v tom nejsem úplně dokonalá, ale jde to.Včera jsem si z toho musela dát pivo a následně jet domů za peníze na nájem, prostě to jinak nešlo. Fakt zlý. Jsem tak chudá (politujte mě povinně podruhé)!

Němčina je nejhorší jazyk na světě. Bohužel, je to tak. Tápu, nejsem schopná psát dohromady číslovky a šílená slovíčka. Vzala jsem si ji na víkend domů, ale obávám se, že to neotevřu. Jsem vylínělá do nejvyššího stádia lenosti a měla bych psát nejšílenější seminárku, která je za 1 ubohej kredit, z čehož se mi chce opravdu brečet.

Už zase mi píše kluk, co mi vždycky píše, když se rozejde s nějakou kóčou. Je to milé a deprimující zároveň. Vlastně ne, je to jen deprimující. Ale jo, i trochu milé. Nevím!

Je 9.11., venku přituhuje a mládež po tanečních pokaluje po venku v šatech a bundičkách a kluci v sakách. Och, jak hloupí mi přijdou. Jsem stará, co? Já to vím. Jsem. Patnáct mi už bylo fakt dávno. Nebo vlastně to tak dávno nebylo. Bylo to psychosociálně dávno. No, to je sice blbost, ale je to tak.

Chtěla bych mít hospodu, kam přijdu, neřeknu ani popel a na stůl mi přistanou dvě orosený a vrchní mě bude znát křestním. Někdo prej takovou má, ale mě se to netýká. Možná často střídám lokály. Nebo chodím pít málo (jo, to bude ten důvod, ale nebudeme si to přiznávat). Bylo by to moje útočiště. "Ještě dvě, holka?" "Jojo, dám si."

Majte sa.

7 komentářů:

  1. To bude dobrý. Jednou, časem...
    A pokud ti jde o tu hospodu, tak nestřídej lokály a splní se ti to. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. a to je znamka toho, ze malo pijes! kazdej [štamgast] ma svuj [štamštul]! (ofiko nemecky slovo, nauc se ho!):D

    OdpovědětVymazat
  3. Upřímně lituju jak kvůli bolesti v krku, tak kvůli nedostatku mrzkého kovu. Obojí fakt naštve a přichází v nejblbější chvíle. Choroby i prázdná kapsa zásadně před víkendem ;-)

    A němčina? Jo, to je vlastně to, co jsem se před rokem rozhodla do letošního listopadu naučit aspoň natolik obstojně, abych rozuměla pečlivě artikulované divadelní němčině. Tak smůla, no. Letos jsem byla během Divadelního festivalu německého jazyka opět zoufale přilepená k promítacímu plátnu s titulky... :-/ A přitom mě ten jazyk fascinuje čím dál víc!

    OdpovědětVymazat
  4. Och, chudiatko! Hlavne za tú hus. Ja som mala hus naposledy pred rokom a ani tak skoro ďalšiu mať nebudem, lebo som chudobná a u nás doma sa to nerobí. Ja prudko zvažujem, že by som si našla aj nemecké doučovanie, ale keď oné, už tak sa musím učiť španielčinu a to fofrom, aby som do roka bola schopná lúskať odbornú literatúru...uf.

    OdpovědětVymazat
  5. Lituji po prvé a lituji po druhé :-) Skvěle napsané, jako vždy :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji děvčata, vždy mi zvednete náladičku.

    OdpovědětVymazat
  7. Lituju nastotisíckrát! :-))

    OdpovědětVymazat