pondělí 19. listopadu 2012

Imbibitio postmortalis

Jde to se mnou z kopce. Oba dva víkendové večery (rozuměj páteční a sobotní) jsem strávila v hospodě. V pátek s trochu mastnou ofinou a včera s nejmastnější ofinou na světě. "Přece si o víkendu nebudu mejt vlasy proboha!", setřela jsem svoji mámu, když se mě na to pokusila upozornit. Jsem líný prase! A vůbec mi to není podobný. Plížit se po ránu s teplákama na pyžamovejch kalhotech a klepající se rukou svírat vodítko se psem, kterej se rozhod, že se chce prostě venčit ve čtyři ráno, ano, to občas dělám snad vod svejch osmi let. Ale večer vypadat jako vprostřed zkouškovýho, to se mi v listopadu nestává.

Měla jsem se o víkendu učit. A kdybyste se ptali, co jsem dělala, nedělala jsem ňyc. Rozhodně jsem se teda neučila. Sobotu jsem strávila u babičky na vyprošené kachně s knedlíkem. Babička samozřejmě místo knedlíku udělala noky, načež došlo k nejhoršímu. Pelíškovité hádce. Ale protože mojí babičce se neodporuje, vyhrály souboj knedlíky. Každopádně je vám předpokládám všem jasný, že to byly noky. V neděli jsme spala do oběda, pak jsem se zbalila a frčela do Brna. Náročnej program, znáte to.

Tesco se mi pokusilo vnutit, že budou Vánoce. Včera, když jsem se hnala pro drink na moji příšernou cestu do Brna, jsem krosnou málem porazila meganevkusnej strom. Hele, jako je půlka listopadu. Vánoce jsou pro mě teď hlavně to zkouškový, kdy je vyšší přísun dobrot necvaknutej z mý kapsy (jsem to ale, co). V našem bezvěreckém městě, kde je Půlnoční v deset večer, protože farář se nechal slyšet, že kvůli pěti lidem vstávat nebude (a tak u nás už nikdo nechápe vtip s blondýnou, která se ptá: "A v kolik hodin je ta Půlnoční mše?"), je fakt těžký to vnímat jinak. Jsem s Vánocema momentálně v hejtu a vykřikuju, že jsem chudá a nikomu nic nedám. (Vyměknu, nebojte.)

Všude dobře, s patolou nejlíp. Zdarec

8 komentářů:

  1. Hádka o nokoch :-D :-D :-D Úžasné. Keďže moja ofina mastnote vôbec nekladie odpor, musím si umývať vlasy každý deň, aby to nejak vyzeralo. Ale objavila som čaro suchého šampónu a až na to, že to má strašne výraznú vôňu (asi ako lak na vlasy), z ktorej kýcham, je to super, akože skvelé expresné riešenie.

    OdpovědětVymazat
  2. Jo ty knedlíky jako noky jsem už zažila vícekrát. Prý se to tak může dělat. Osobně je mi to docela fuk. Hlavně, že je kachna. Nebo ještě lépe husa.
    Obdivuju ale, že vydržíš mastné vlasy. Moje trauma z dětství, kdy mi bylo zbraňováno v častém mytí vlasů, mne nažene denně k umytí. Mám ten pocit nadýchaných vlasů ráda a nikdo mne nepřesvědčí, že se mi kvůli tomu mastěj. Nemastěj, když je umyju večer, ne. A pak ještě trauma z jedné kolegyně ve škole, co si teda ale nemeje vlasy vůbec a nikdo jí neřekne jinak, než mastěnka.
    Vánoce vážně sabotuju a nekupuju nic. Uf jsem to ale dnes negativní človíček-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak trauma z dětství mám taky. Máti mě od častého (2x týdně!!!) mytí zrazovala, že se mi budou víc masti. Proto jsem už od středy začínala vypadat děsně a ještě hůř. :-(

      Vymazat
  3. Mastěnka :-D. Já si teda meju vlasy obden. Ale prostě víkendy / zkouškový / voda / chata a tak jsou prostě stvořeny k mastnejm vlasům.

    OdpovědětVymazat
  4. polnocna o desiatej :DDDD skapem.
    btw taku hadku by som fakt chcela vidiet, som si myslela ze to sa deje len vo filmoch :D ale podivejme se, co rika o nocich odborna literatura...

    OdpovědětVymazat
  5. Já včera na vlastní oči viděla, jak tu na náměstí stavěli vánoční strom. V půlce listopadu prosím! No a dárky jsem se chystala koupit v nové nákupní galerii. Protože jsem na ceduli viděla termín dokončení 11/2012. Ale nějak jsem se překoukla, protože když jsem tam šla za světla, tak tam bylo až 2013. A ta stavba podle toho teda i vypadá. No tak hold asi nikdo nic nedostane. Maximálně lísteček z tiskárny, že můj plán prostě nevyšel. :-) Budou překvapení. A já teď teda naprosto tápu.

    OdpovědětVymazat
  6. robili ste si aj sachy z chleba? biele z bieleho, cierne z cierneho?

    OdpovědětVymazat
  7. Noky? Slyšela jsem dobře? Řekla jsi noky? Pravý nok je na povrchu klouzavý a uvnitř kyprý a vláčný:-))

    OdpovědětVymazat