čtvrtek 18. října 2012

Herpesviry v mým trigeminovi!


Může mi někdo sakra okamžitě vysvětlit, proč se takové způsobné děvče, jako jsem já, vzbudilo s oparem??? Vím, že vás to nezajímá, ale nemám rýmu, nemám menstruaci (moje máma ale vždycky říká, že co není může být) a tudíž nevím, co ta nechutná hrouda na mým obličeji dělá. Ostatně jediný, co by za to mohlo moct je stres, ve kterým se necejtím být, i když moje pleť vypadá přibližně, jako kdyby mi bylo 13 a zároveň jsem měla zkouškový. Tak sakra jsem ve stresu, kterej nevnímám nebo co? Na bytě nemám ani herpesin, ani vektavir, ani blbej lékárenskej líh. Zajímá mě, co s tím budu dělat. Sundejte to ze mě, ale hned.

Včera jsem na popud B. a S. byla v sekáči a utratila jsem majlant. Jsem na sebe naštvaná, ani jsem se neměla za co odměnit, ale co už. Konečně jsem se opět po letech narvala do několika kalhot velikosti 38 a tak je, spolu s mými dvěma dalšími třicetiosmičkovým nákupy v létě potvrzeno, že opět patřím mezi třicítkový holky. Sorry všem čtyřícítkovejm, ale necítila jsem se mezi váma fajn. Dobrý je, že jsem pro to zázračný NAPROSTO nic neudělala, ani nehnula zadkem. Že by vážně ten stres? Radši se jdu nadlábnout, ať nemám vředy. Nechtěla bych teď vidět svoje nadledvinky... Vzkazuju jim: neprodukujte a buďte je v klídku!

Tento týden se mi podařilo už jednou epesně zaspat, takže se teď bojím budíku, kterej nezvoní, na rozdíl od mých běžných dní, kdy se bojívám budíku, co zvoní. Jsem proto schizofrenik? Přeludy zatím nevidím, díky za optání. Teda každopádně to předpokládám. Pokud ta nepříjemná paní ve stánku na noviny není přelud, je na světě něco divně. Když jsem tam včera šla, zeptala se mě: „Proč si zase kupujete Mladou frontu?“ Co na tohle chcete odpovědět.

I když mě tankujou výsledky krajskejch a senátních voleb a je jasný, že se mi moc nelíběj, o to víc mě štvou internetový články, komentáře a pláč z fejsbuku, kterej se po volbách vyrojily. Musela jsem si odplivnout, když jsem četla, jak se lidi navzájem osočují za to, co volil ten druhej. Budeme brečet, že zvítězila nedemokratická strana a chovat se kvůli tomu nedemokraticky? To je docela zajímavej postup. Jeden můj, od toho dne už bývalý fb „přítel“ (žádám český fb, aby to už konečně přejmenoval na známý, kámoš, nebo cokoli příhodnějšího), si dokonce vypsal seznam stran, jejichž voliči si k němu prý mají přijít pro facku. Tak tomu se říká opravdu paradox. Jo a ještě bych chtěla poprosit rádia, aby neustále nehráli Tomáš Kluse, je to klišé a patos a mně se z toho chce zvracet. 

Mějte se blaženě. 

4 komentáře:

  1. proc si zase kupujete mladou frontu? :DDD to co je za otazka :D
    ach...no, zelam skore uzdravenie hnusneho oparu. ja sa niekedy cudujem ze ja opar nemavam, lebo ja sposobna nejsom :D btw odkedy som skoncila vysku, moja plet sa zazracne zlepsila a odvtedy zostala rovnaka. takze zrejme musis iba vyckat...

    OdpovědětVymazat
  2. my sme v trafike na VS predavali zasadne iba Mladu Frontu:-) Vplyv VS je priamo umerny kvalite pleti a nekvalite sexu

    OdpovědětVymazat
  3. To se ti řekne - neprodukujte! Mé množství kortizolu už bude brzy vyčerpáno a Addison mi dýchá na záda...
    Z výsledků voleb mám opary dva a žaludeční potíže a Kluse vypínám...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje pleť je nomrálně 15 minut po nakrémování mastná. Nějaký návrhy???

      Vymazat