neděle 11. prosince 2016

O Dojčlandérech

Dnešní příspěvek bude zcela překvapivě o Němcích a Německu. Možná vás to začne brzo nudit, ale já žiju prostě tady a moje zážitky jsou pro můj mozek dost často nepochopitelný.

Co si myslí všichni Němci?

- že německá hudba se dá poslouchat (nedá)
- že když prohrajou sázku nebo soutěž s váma, je to vaše vina (není, nebojte)
- že jejich vzdělání je nejlepší na celým světě a všichni, kdo studovali univerzitu kdekoli jinde jsou o něco méněcenější
- kolik vypiješ piv, tolikrát jsi člověkem
- že německý piva jsou chuťově výborný (nejsou)
- že Angela je bohyně
- že Apfelstrudel se má máčet ve sračce jménem vanilková vomáčka a pak je to výborný (není, jediný, co vám to přivodí je diabetes mellitus)
- že oni jsou perfektní a báječní, nedělaj bordel, maj správný názory
- že bejt pokaždý včas je normální (není)
- že když se zrovna pro něco rozhodnou, vy to telepaticky odhadnete a nějak se podle toho zařídíte (nezařídíte)

Co si myslí "můj" Němec?

- že když něco chce, tak to dostane
- že když něco chci já, je třeba se rozmyslet, jestli to chce i on
- že je normální začít teď přemejšlet, jestli se náhodou nechce přestěhovat do Frankfurtu
- že umí pít (neumí)
- že já jsem zázračnej skřítek, kterej vždycky, když on odejde chlastat vajsbíry, vyšůruje, naloží myčku, vypere, občas uvaří, převlíkne postele, pověsí prádlo, vypere mu trencle, posbírá jeho ponožky po celým bytě, vysaje, vysype mu popelník (bleh) atd (bohužel jsem)
- že když ho poprosím, aby mě drbal záda, je normální mi vymačkávat pupínky (?????? jo!) a říkat mi, se kterejma znamínkama si mám dojít na kožní (???? !)
- že chodit doma v tričku zastrčeným v teploních, hlasitě říhat a prdět je zcela normální (není)
- že bejt hrdej na produkty svýho metabolismu a zpravovat mě o nich je v pohodě (není!)
- že jet na výlet na zámek znamená jet půlhodinu po dálnici rychlostí 220 km/h (protože na Autobahnu prostě můžete) a potom udělat 15 minut pěšky okruh kolem zámku, kdy se celou dobu ploužil za mnou s mobilem v ruce a vypisoval kdoví komu a na můj dotaz, jestli půjdeme na prohlídku říct "Naaaah, bist du verruckt?" /jo, vím, že tam má bejt nad u umlaut, ale jedu na český klávesnici a nechce se mi to hledat/ a pak se zase řítit po Autobahnu rychlostí zvuku za jeho nadšených výkřiků (Das ist aber kuhl!)
- že se nepotí a nesmrdí (potí a smrdí!!!)
- že není nepříjemnej (je, dneska dokonce kopal nožičkama jako pětiletej fakan, když jsem si ho dovolila ve 12 vzbudit)
- že plánovat si ve čtvrtek, co bude šůrovat v neděli je normální
- že to, že se jeho bratr jmenuje Heninng a jeho sestra Britta je úplně v pohodě
- že nemá problémy s prostatou a není ve středním věku (má a je)
- že kdykoli si vyhrne tričko, musím mu škrábat záda
- že jeho tělo je chrám a můžete se ho dotýkat jenom po zeptání
- že moje tělo bylo stvořeno k tomu, aby se ho on dotýkal kdykoli chce
- že bych si měla holit nohy i v zimě (se posral podle mě)
- že nosí cool pokrývky hlavy (nenosí, všechno to vypadá jako 60-ti letej Němec si vyrazil na golf, nebo že jde vykrást banku)
- že sledování Bauer sucht Frau nezpůsobí, že váš mozek se rozpustí (způsobí)
- že studovat vejšku 11 let a 3x změnit obor je normální
- že telefonovat matce a oslovavat ji Frau Mutter jako v 18. století je v pohodě
- že bejt geizig (lakomý), znamená nechávat mě všechno platit a nikdy nemít keš

A takhle mi si tady žijeme, ale musím teď skončit. Němec mi odešel na vajsbíry do céčtyřky, tak musím trochu pošůrovat.


Žádné komentáře:

Okomentovat